Ååååååååååå!

Jag hade verkligen planerat min dag, i detalj för att allt skulle gå ihop! Meen de sket sig för Parre är inte ridbar. O de suger, något fruktansvärt för jag ville att han skulle gå idag..och imorn. Men men.

Hade (som vanligt) bara två lektioner idag, matten gick jättebra, faktiskt! Och på samhällen satt vi vid datorerna i T4..Åt innan jag gick hem, äckligt julbord. BLÄK.

Ska ta bussen till Säffle och mormor 5 över 2. Innan det ska jag plugga jättemycket Kemi (som ja egentligen inte orkar!) och ikväll blir det jobba mellan 19.30-23.30, samma sak imorn. Meeen det är gött med pengar så här innan jul.

Imorn är sista skoldagen för mig de här året :D wihi! Ska till Näl på fredag och ja, jag hade mycket hellre gått på avslutningen, inget snack om saken.

Förresten så gick Snörti jättebra igår OCH jag red ut Santo i mörkret själv - de gick bra :). Mihi hästnöööörd :D.

Pussis!

ParrisToffel häst bli bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0