Dagen före Lucia..

... innebär att vi i normala fall skulle ha varit på vattenverket imorse, vilket vi var. Meeen vi hade missuppfattat! Vi skulle inte vara där...! FY F*N va pinsamt det var x( ja dog nästan! o Lena (stackarn som var med oss) oxå!
Dessutom missade jag och Mull bussen till skolan mitt i allt elände, som tur var kunde Roger (mulls morfar) köra oss ;).

Lusse-fika och sedan lucia i A-hallen, en engelska som vi inte gjorde ngt på, en idrottslektion, en jobbig matte och körkortsprov. Det var den dagen ;).

Efter skolan åkte jag till stallet :D gladast typ! haha. Snörti och jag red ut och galopperade i snön :D. Sen så borstade jag på min Bebis som snart ska bli mamma också. Hon var jättejättejättegosig :D. Imorn ska jag rida Snärta, Misse (ska filmas eftersom hon är till salu..), Texas på genrepet och Gullan på kvällen ;P hektisk dag minsann.

Nu så ligger jag i min mjuuuka säng och äter godis :P haha. Gött. Fast egentligen ville och hoppades jag på att Fredrik skulle komma hit.. men de gjorde han inte :-(....

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0