Dumma skola :(

I morse lyckades jag försova mig, igen! Jag är så fruktansvärt skoltrött..
 Dessutom tänkte jag fel, så stormade in på engelskan, när de andra slutade. SMART! De såg på grinchen så där missade man inte mycket! Tant.
Svenskan var seg, meen pluggade faktiskt. På kemin gjorde vi en väldigt enkel labb! Biologin = dissikera bläckfisk. Grisigt. Luktade äckligt o vi blev filmade. BLÄ! Som tur var så slutade vi tidigare ;D så jag hann vara med på de andras fransklektion! TJOHO! Vilket betyder att jag slutade tidigare :) NÖJD.

Sitter hemma och gör minsta möjliga just nu. Ska till Säffle på möte...................

OCH DE BÄSTA MED HELA DAGEN ÄR ATT FREDRIK inte SKA IN I LUMPEN :D jag är glad :D.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0