Helgen

Har varit en superhelg faktiskt!
I fredags åkte vi till Karlstad direkt efter skolan, upp till lägenheten med grejerna och sen tillbaks ner till stan för att kolla på Twilight seriöst så var den stenbra! OCH jag är helgalen i Rob Pattison han är så himla het så man smälter!
Rob
Sen gick vi tillbaks till lägenheten, lagade mat och sov!
Igår blev det shoppa julklappar, jag är klar ;)
Fredrik var här igår och sov över, myys :).
Nu sitter jag mest här och försöker få tiden att gå.. mamma är påväg hem från Stockholm, jag borde handla meeen de går inte så himla (!) fort för mig idag..
KRAM

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så det var de han hette vampyren haha xD ja riktigt skönt att komma hemifrån en helg! nästa gång sticker vi till gbg xD

2008-12-07 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0