Jag ser de snööar..oooch FOTOKURS :D

Japp, det är just vad jag ser det! Lite halvt tråkigt, men de är ju faktiskt vinter!
Skolan idag var helt okej.. fick dock åka Kallskog, de är drygt! Sitta på bussen mellan 07.05 och 08.20 ca..KUUUL!
För övrigt så var de helt okej :).
Jalle Balle och jag var ner till Göran och frågade om de kan gå att ordna med en fotokurs till individuelltval i 3:an och de gick :D! Ååååå så glada vi blev :):).
Linus kollade igenom min telefon på vår gemensamma håltimma, spelade igenom en massa musik! GAAAH! pinsamt värre, jag var rödis som en tomtais om man säger så! Usch o fy. Hah.
Oskar var bara allmänt flum, as usual!

Efter skolan blev det hem med bussen, flummade med Anna i kön, jösses! Hah. Hon är lite galen hon. :). Mull och jag satt längst fram, nöördigt! hoho. Fick gå en halvmil innan Lars kom också, vi frös nääästan ihjäl!
Väl i stallet var det bara till att sätta sig och rida Snärta ooch hon gick sååå braaa på slutet! Nästan ett Halleluja Moment xD. <3!
Jag är flumm idag, de kanske märks! hah.

Imorgon blir det skola och sen ut till Paarre :).
YEY!
Däts it ;)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra Plate

Hej Alex!

Var det du som va hos pompom idag? isf tog du in våra hästar?

det behöver du inte bry dig om isf för nu fick magge 4 kg hö och Figge inget och dom är vana att gå ute sent, till 9 ibland. 'Det var snällt iaf, men nu vet du :)

Kram!

2008-12-02 @ 20:43:49
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: Sandra Plate

Hej Alex!

Var det du som va hos pompom idag? isf tog du in våra hästar?

det behöver du inte bry dig om isf för nu fick magge 4 kg hö och Figge inget och dom är vana att gå ute sent, till 9 ibland. 'Det var snällt iaf, men nu vet du :)

Kram!

2008-12-02 @ 20:44:06
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0