Julen

Jaa, då var den över. På självaste julafton var vi först i Åmål, mormor, morfar, morbror+sambo kom hem till oss, åt massa julmat och kollade på Kalle Anka, jättekul! Sen blev de julklappsutdelning, fick presentkort och pengar plus lite annat.

Efter efterrätten kom pappa och hämtade mig, Andréa och Coffe, åkte hem och delade ut julklappar där och kollade på film, mysigt satt :).

I morse gick jag upp riktigt tidigt för att gå till stallet (riktigt duktigt av mig att gå), red ut med Cicci :). Myyys. Sen blev det Åmål igen, har varit hos Erna och Hans och ätit kalkon.. tråkigt men sant!

Nu gör ja absolut ingenting, förutom o skriver blogg.. Jag är sur, that's it typ. Har absolut ingenting att göra, tråkiga trista fucking Åmål..blä! Ja saknar Fredrik något förbannat, men de fattar inte han och jag tänker inte säga de rakt ut, så är de bara, så han kan ha så fruktanvärt roligt i Säffle med sina kompisar..! Hata att vara 17,8 år också, de suger, stenhårt!
Dumma dag!

Inte går det några vettiga tåg till Göteborg heller så de lär väl bli Karlstad i vanlig ordning, skoj oboy.
Jaa ja är grinig..
Hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0