kul..

hade skrivit värsta långa inlägget, så hänger sig datorn!
Orkar inte skriva om allting.

Men ja, gjorde ridprovet igår, vilket jag klarade(!) :D. Lättad. Har varit så mycket nedgångar nu så de va riktigt skönt :).

Skulle egentligen sitta på kemilektion nu men hade naturligtvis...(!) glömt böckerna hemma så jag pluggar här istället. Ska börja så fort jag knappat klart här! (lovar..)

Imorgon är det teoriprovet på skolan också..suck. Är ju ingen katastrof om man inte klarar de eftersom jag lika gärna kan göra de riktiga för att få godkänt i kursen. Skönt att den är slut sen i alla fall! Nästa termin slutar jag tidigt på fredagar:D. Wihi!

Inte allt för långt kvar till jullovet heller, jisses va gött!
Ha de göött.
Nu ska ja plugga x(
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0