Uscha dag!

Hej
Idag är det en verklig mardrömsdag tror ja..Är inte i skolan för jag somnade runt 04.30 inatt. MUMS! Jag kunde ínte sova, var bara ledsen, för allt möjligt, inte direkt något speciellt. Pluggade  i alla fall klart samhällen mitt i bland min depression. GÖTT de. Men att ta sig upp kl. 7 var helt totalt omöjligt.  Såå jag snusade vidare till 11.30 och satte igång och plugga hemma istället, rätt skönt de också kan ja ju säga er.

Lite otäckt att någon av grannparet är dålig, ambulansen kom nyss =/..uscha! Hoppas det inte är för allvarligt bara..

De är allmänt grått i underbara Åmål idag, aa ja är deprimerad!

Nu ska ja fortsätta med de förbannade skolarbetena, de är lov snart!
KRAMAR till alla glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0