Jobb och tröttast!

Huh! Jobbade inatt, var hemma runt fyra. Gash! Jag är jättetrött men kan inte somna om och dessutom måste jag börja på samhälls hemprovet, de suger!

Tråkigt 1:a advent väder också.. ska i alla fall  till Säffle med Mull sen, vi ska rida med lucia-kandidaterna genom staaan på Gullan och Embla. Titta på oss.

Helgen har känts väldigt lång annars tycker jag.. I fredags gjorde Mull och ja julgodis hos mig i Tveta, somnade sent. Igår var vi in och hade minihoppningen, hem och red Snörti, de gick bra (!), julpyntade i stallet, fikade med Anna-Maria på kontoret, oooch jobbade ;) hunnit med mycket!

Veckan nu blir gaanska lugn, hemprov i samhäll och öva kemi+körkortsteori, det är de jag har kvar (tror ja..)
Får försöka hinna med Parre en del, sen så blir det jobb på torsdag igen och på fredag drar gulingarna till Karlstad:D
LÄNGTAR!

Pusss

Dagens låt är väldigt tyst för jag ooorkar inte lyssna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0