Lääängesen!

Ja, det var längesedan jag skrev nu. Usch och fy. Kan bero på att jag varit hemma hos pappa i en vecka cirkus.
Jullov nu i alla fall och dessutom MAAASSAAAA nysnö och minusgrader. Så hiimla underbart!

Har fått världens ryck att träna Philippa, går så lätt nä det är mjukt och man kan rida överallt.

Igår red jag faktiskt Fabian, det va roligt! Vi galopperade i halvt galet tempo och jag hade lite halvt svårt att få stopp. På eftermiddagen red jag även Philippa, samma tur, fast åt andra hållet. Gick som bara den, härligt att kunna ösa på lite.

Idag har jag tagit det väldigt väldigt lugnt, läst lite i en bok och slaappaaat en aning. Sen körde jag min kära bror till Säffle och åkte ut och red med Malin, galopp idag också. Blir nog ungefär samma imoron, hoppas på uppehållsväder så att jag kan fota lite för jag har nämligen snott familjens Karlssons kamera, hoppsan! Får se om det kan bli något fint.

Nej nu svamlar jag bara! Får skicka in några bilder istället.
Ajöss!

Syster, malin och jag var i Karlstad och köpte julklappar.


Har som sagt kommit en del snö, vi passade på att leta efter vår kära kanin, utan framgång.



Firat jul med farfar och kusinerna, nååågon fick vara tomte!



Fabian och jag på fältet, laddad!




Fiina flickorna.


Finaste Santo



Isabelle fotade mig och Philippa i fredags :) hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0