Lördag. igen!

Tiden går så fort! Bara rinner iväg under ens fötter känns det som, hinner inte med någonting längre.
Har till exempel inte ridit Philippa sen i måndags, finns dock tusen anledningar till varför. I måndags när jag red henne var hon trött i kroppen helt enkelt, på grund av det skulle hon vila tisdag, vilket hon gjorde. Sen hände det som inte fick hända (IGEN), sjuk... samma som alltid. Börjar med lite ont i halsen och övergår tll hosta som sitter i längre än nödvändigt. Usch och fy! Onsdagen blev det med andra ord bara en liten promenad, hon var seeeeg då också, trots att det var minusgrader och fint! Även torsdag låg jag hemma, halva dagen i alla fall. Var helt trött efter skolan :(. Oooch igår var jag med Linus och Lucas till Karlstad en sväng.

Efter en totalt ointressant förklaring till varför jag inte ridit, det var enbart för att lätta mitt eget hjärta, så kommer vi fram till...

...IDAG har jag varit på ridskolan mellan nio och fem typ. Heeeelt totalt slut. Det var minihoppning, pyntning, möte och sångträning fram till 3-tiden och efter det red jag Carra, det gick helt okej. Det får bli som det blir på Showen, bara o hoppas på att han sköter sig. Vi avslutade till och med att hoppa några språng på 40cm HAHA det roliga var att jag var rädd. Fy tusan! Ska in och hoppa Philippa till veckan tänkte jag, får la se hur det går då. Julklappshoppning om två veckor är målet ;)

Åkte direkt till Åmål efter ridskolan, tittat på tv och bara tagit det lugnt sen dess. Anton och Veronica har varit här en sväng och nu är Lisa och Coffe hemma så det har inte varit speciellt ensamt. Pizza har vi hunnit med också, Hawaii med bearnaisesås, det ni! OCH !!! TORGNY MELINS är i FINAL i Dansbandskampen, totally amazing men ååååh så kul! :D Kalla mig nörd.

Imorgon, klockan strax innan nio närmare bestämt, går bilen mot Karlstad fullproppad med Åmåls USEKARE. Då ska vi på Ungdomsforum och jag har hört ryktas om att det blir Bowling och hamburgertallrik, mumma!

God Natt på er!
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0