Måndag <3

oooch det snöar :D och jag är inte i skolan... vägrar att gå dit och misslyckas totalt på ett kemiprov IGEN så idag ska jag bannimej plugga arslet av mig så fort jag skrivit klart här. Bara så ni vet ;).

Hittade igår mitt älskade julte i en liten burk. Mums! Det är så underbart gott. Ska se om jag kan hitta det imorgon när jag ska till Karlstad på julklappsjakt, det börjar nämligen ta slut. Inte kul..

Min lilla ängel har haft vila sen i torsdags på grund av Lucia Showen. Tror inte att hon är så ledsen över det faktiskt :P idag ska vi i alla fall ut en tur i snön <3 mys! Men eftersom vi inte har snösulor x( så blir det till att införskaffa matolja, har hört att det ska fungera bra. Ska pyssla lite med Chickan också, inte hunnit med det heller den senaste veckan. Pluttan! Ska ladda kameran nu så med lite tur kommer det bilder om ett tag.

Lucia Showen gick allt bra, visst var det missar här och där men i det stora hela tycker jag att vi gjorde det bra. Carra plutt var lite spänd i invigningen och orkade inte riktigt jobba igenom formen men han var duktig ändå! Ja menar det är inte alla skimmlar som kliver in i ett mörkt ridhus med åtta facklor och fullsatt läktare. Tycker bra om det lilla pållen :)
I julklapp fick ungdomssektionen en ridlektion på Färjestad för Charles :) och pizza efter det, ska bli riktigt roligt tycker jag!

Just nu hoppas jag mest av allt att någon ynkling inte kan vara med på dressyträningen för Wille på lovet, är sjukt sugen på att träna igen! Funderar eventuellt på att åka in och hoppa julklappshoppningen på lördag bara för att få skutta lite, hon har ju inte hoppat på 1½ år så det blir lite lågt i så fall. Får se om jag får tag på någon transport :)

häst häst häst känner jag..

Imorgon blir det i alla fall som sagt julklappsjakt och efter det blir det julkonsert med mamma och Marita <3 ska bli riktigt mysigt!

Nu får jag fortsätta plugga :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0