Ny vecka - nya möjligheter!

Hejsan Hoppsan!
Har haft en riktigt dålig dag idag, sådär så man bara vill slänga sig i sängen o grina, vilket jag dock gjorde tillslut. Meeen det artade sig helt okej tillslut. Efter mitt utbrott så skrev jag faktiskt en sida till min och Malins uppsats och efter det åkte jag ut och red Philippa för första gången på en vecka. Hon var såklart hyperpigg, meen jag tycker om henne ändå!

Efter Philippa var det dax för ridskolan, jag kommer nog faktiskt sakna det på måndagarna, börjar bli en vana! Vid klockan sex hade vi sångträning inför Lucia Showen, kom mångaa vilket var väldigt tummen upp! Vi tog även kort till ett reportage till Säffle Tidningen :). Vi hade en timme på oss emellan sång och kadrilj så då passade vi på att hänga upp julgardiner i cafeterian. Fint blev det! Och sist men absolut inte minst red stalleleverna Kadriljprogrammet X-antal gånger, dom kämpade såååå bra! Och jag var stolt som jag vet inte vad. Nu känns det verkligen som om det kommer gå bra!

Imorgon är det sovmorgon <3 det! Malin kommer dock hit rätt tidigt så ska vi fixa musiken till kadriljen och invigningen och eventuellt blir det en tur till profab också. Sen franska och efter det blir det till att rida vilddjuret! Förövrigt så fyller Chikita 6månader idag lilla bebisen börjar bli gammal!

Så så är det serni!
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0