Snöigt

Jaa o det är uuunderbart! Jag älskar vintern, helt klart :D har varit ute på en snabbsväng med Malin och Cocass, gick suuuperbra. Hon ägde världen idag min lilla häst. Hoppas verkligen att vi får vara med för Wille på lovet, vore verkligen superroligt.

Idag började jag 12.30, vilket innebar att jag sov till klockan tio, underbart. Kom på att jag hade bakningen till Miljökunskapen idag, så det va bara att veva ihop en kaka, god blev den. Hade kemi först, tittade på en miljöfilm, bra repetiton inför politikprovet imorgon. Och på miljökunskapen fikade vi och pratade lite, mys <3

Efter skolan åkte jag till Säffle och hämtade Coffe o körde hem honom till vår kära fader. Och sen till Fjonkan, lyckades skala en finger när ja broddade, blodet sprutade. Uschamejjen! När hon flyttat tänker jag minsann låta brodden sitta i.. lite riskabelt nu när hon går med fölungarna.

Fick bråttom hem och nu sitter jag här med Baloo som däckat.. spännande. Ska titta på miljöfilmen igen och efter det blir det bonde!

Ajöss <3

No, I don't belive you, when you say you don't need me anymore...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0