Dagens dag idag är tisdag.

Så sant så! Franskan imorse var bara allmänt jätteseg men, vi slapp Lillian! Seger ;D. Så får man inte säga men så är det serni. Matten var konstig massa nya formler att lära sig, usch och fyyy på de. På lunchen övergav mina vänner mig, taskigt! O ja såg dem inte i matsalen så jag åt med några andra.. inte roligt inte roligt :P.
På samhällskunskapen och biologin kollade vi på film, slappt.

Har gjort alla mina val idag också...!
Ind.Val
Foto A
Franska steg 5

Valbara kurser
Biologi B
Cad A
Miljövetenskap

och inriktningen blir Matte/Data. Ja känner mig som en nörd!

Efter skolan tog jag bussen ut till Östby och red Parducci med Jessica, han va busig, stått några dagar nu! Blir ut och rida direkt efter skolan imorn igen. Mys!

Förövrigt så drog Malin en härlig kommentar om röda kinder idag ;) ja nämner inga namn!
- Hon ser ut att ha fått en riktig käftsmäll eller eeeh va heter de BITCHSMÄLL(!) iaf! haha
Mull tyckte att personen ifråga hade lite väl mycket rouge med andra ord oooch ja håller med. Skräll!

Fredriks alla <3-ans dag present som ja beställt är påväg till Sverige ;) tjoho haha! De är kul. Ja är nöjd. Han kommer dumförklara mig, ja är heeelt säker! På tal om Fredrik så saknar jag honom hur mycket som helst!!! Usch, vill inte vara utan honom :(. <3 Älskar min Fredrik mest av allt på jordeeeen!

Nu ska ja prata med han däruppe (inte Gud utan Fredrik) haha och läsa i min svenskbok! Huvaligen..
Hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0