Denna dagen..

Inledde jag och Fredrik fint med att försova oss så han missade bussen till Forshaga och jag kom försent till skolan. Bra jobbat. När jag väl kommer till skolan är det första jag ser mitt exs nya tjej (nya o nya de har varit tillsammans sen i augusti.) Det högg till i hela mig, det kändes såå fel. Inget problem så, jag har inga känslor för honom och självklart får han ha ny tjej haha, jag bryr mig inte så. Men de kändes så konstigt.. o de har jag tänkt på i princip hela dagen, dessutom har det varit en allmän böldag, sådär som när hela livet känns dåligt fast det egentligen är bra.

Efter skolan tog jag tåget till Säffle och mer eller mindre SPRANG till ridskolan, det gjorde så frustrerande ont i mina smalben, tror tyvärr att jag lyckats dra åt mig benhinneinflamation igen.. det suger, när jag äntligen fick sätta mig ner så pulserade och nästan krampade, AJ AJ!  I alla fall så var Solveig från Säffle Tidningen där oc intervjuade oss samt tog bilder så jag fick gå ut och gå runt parken med Gullan. Hon är söt. Så förhoppningsvis blir det någon sida om oss på lördag :). Barnen fick också vara med på bild så dom var glada :) hihi.

Pappa hämtade mig efter det så vi åkte till farfar eftersom min faster och mina små kusiner är där :) åt våfflor, mumma! <3 och busade en massa med lilla Philip :P haha. Han är lite rolig för han pratar så mycket och tänker ovanligt långt för en 3åring (tycker jag :P). Lilla sötnoosen!

Imorn blir det skolan och när jag slutat ska jag och Jessica rida ut :D tjoho! Det va längesen så nu ska Parre få springa. Ska nog rida onsdag, torsdag och eventuellt lördag också. Sen på söndag ska han troligen löshoppa :) och på lördag ska jag hoppa Dali (en ponny på 13år som står hos Cicci, vet inget mer...) för Niklas. Det blir nog jättespännande! haha.

Nu blir det sova minsann!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0