Drömmar..

Igår somnade jag ganska sent på grund av min kära vän Linus som sms:ade massa konstigheter ;) haha. Men när jag väl somnade drömde jag något jobbigt.. Ja drömde att jag var ute och gick på min farfars gata (min farmor dog i cancer för ungefär 2½ år sedan..) och då står farmor på deras gräsmatta och vinkar till mig, jag blev jätteglad så ja sprang fram till henne och kramade och pratade med henne, men helt plötsligt sa hon förlåt och försvann.. då vaknade ja av att ja grät.. usch vad ja saknar henne! :(

Skolan idag då, matten gick bra, samhällsprovet gick okej. Sen slutade jag.. åkte till ridskolan och pratade med Susanne om mina lektioner :) Börjar på fredag så kommer ha två barngrupper då samt stalleleverna var 3:e söndag. Det blir säkert roligt! Får se om det är något för mig.. :P

Efter det åkte jag ut till Östby och red på min fina Parre <3 vi travade i snön, de tyckte han va jätteskojjigt! Bockade och busade men ja satt kvar, tjoho! Ska ut på fredag direkt jag slutat igen.

Nu händer det inte speciellt mycket.. vi ska till Högskolan Väst på utbildningsmässa imorn, jag och Linus ska gå tillsammans, de blir säkert JÄTTEseriöst, NOT. Men kul lär vi ju ha ;).

Förövrigt så längtar jag efter helg och Fredrik! Saknar dig älskling <3

Nu måste jag laga mat till mina handlingsförlamade syskon och " syskon " (kan ju samtidigt nämna att de yngsta fyller 13....så de är inte några SMÅBARN direkt..)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0