:)

Hejsan hoppsan!

Fredag
Har befunnit mig i Säffle hela helgen, som vanligt! I fredags mådde jag lite halvkrassligt så Susanne fick ta mina lektioner, lite tråkigt ^^/ men men! Åkte i alla fall till Fredrik, Sam och Gunilla hade gjort jättegod mat som de kom dit med :) mums! Sen tittade vi på Let's Dance och soooov.

Lördag
Fredrik gick upp tidigt för att jobba och jag följde med Katarina och Margareta (Fredriks mamma och moster) till Runa i Kila och drack kaffe, var ner till stugorna och mätte lite till en utbyggnad också. Efter det kom pappa och hämtade mig, åkte till stallet och gjorde i ordning hos hästarna, hoppträning med Dali nästa! Jag hade absolut inga förväntningar eftersom hon inte hoppat ordentligt på evigheter men ska jag va ärlig så gick hon riktigt bra! Var lite ringrostiga både två men det var riktigt kul!! :D Efter träningen kom Fredrik och Ronny för att hämta mig så vi åkte hem och åt mat, blev hockey på tv, jag somnade dock :p.

Söndag
Lyckades få F att skippa jakten, eller åtminstone vänta ett tag. Åkte ut till Kila och bara va bonniga hela dan, jätteskönt ute! Blev ett par drag med fyrhjulingen och korvgrillning :). När vi kom hem hjälpte jag F med lite plugg och sen var det Parducci som skulle löshoppas så det var bara att bege sig till ridskolan, han skötte sig alldeles lysande så nu längtar jag redan till nästa gång! :D.
 
Imorse var det lika segt som vanligt att komma upp..fanns dessutom inget varmvatten så det blev till att duscha kallt, burrr(!). Kom i alla fall med bussen idag, positivt! Skolan var bara allmänt seeeg. tråkdag! Var i Säffle och hämtade mina grejer hos Fredrik efter skolan och sen dess har ja inte gjort speciellt mycket!

Fick en topp från esprit av mamma i lite förtidig namnsdagspresent :) (Alexandra Imorn ;P) hah.
 Den ser bättre ut i verkligheten :)

Var även och lånade en engelskabok, roman. Brother and Sister writte by Joanna Trollope, hoppas på att den inte är alltför trög, nästan 400 sidor..


Imorgon så blir det skolan till halv fyra och efter det så blir det ut till Östby, rida Parducci lite. Mamma skulle dit och boka resan också :D i maj åker jag, mamma och Lena till Valencis :D! Ska bli underbart skönt om man säger så <3!
Sen så blir det en del plugg också, har både kemi och franskprov på torsdag..usch!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0