Helgen

Har varit bra, eller blandad, lugn! Åkte till Forshaga i torsdags för att umgås med Fredrik vilket var väldigt mysigt, fick träffa hans kompisar däruppe. Var med på hans två lektioner i fredags, biologi B och tyska, vilket betyder att jag inte förstod någonting alls. Men men, kände mig lite töntstämplad när ja fick presentera mig för hela klassen inför spänd tystnad :P haha. usch, vaddå knallröd..?

Hann med att shoppa litegrann, en skjorta, sjal, foundation, rouge och hårspännen, två linnen och en annan topp, ops!

I Lördags blev det slappa järnet typ, tränade Nitro och red ut en tur på Snärta, nu ska hon stå ett par veckor minst, hon verka inte så pigg :(. Lilla bumsan.. så de blir bara Parducci nu ett tag framöver, känns skönt de också, en hel del i skolan just nu. Sen skulle egentligen Fredrik komma, meeen de gjorde han inte.

Söndag, gjorde frukost - bakade scones OCH kladdkaka, kokade ägg och massa gott, duktigt :). Sen så gick jag och Nitro i skogen, snö där, jättebra att pulsa i ;). Efter det pluggade jag ikapp matten som ja missade i fredags och typ inget mer. Åkte till Säffle och älsklingen på kvällskvisten :) sov där, myyyyyys <3

Kom lite för sent till bussen imorse så missade den.. suck! Fick vänta på mamma ett bra tag vilket tyvääääärr(!) resulterade i att jag missade engelskan, otur! Svenskan flöt på bra och labbarna gick finfint! Struntade i franskan eftersom Silla är sjuk och jag inte hade lust att gå själv, får pallra mig dit imorn =/.

Imorn blir det skola, plugga samhäll och rida Santo tror ja :) Elin ville ha sällskap.
Så är de!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0