Sportlov!

Japp, nu är det minsann sportlov och jag har såå mycket att göra! Först och främst är det hästarna;

Cocass, ska ridas i princip varje dag + mockning. Snärta får gå så mycket jag orkar har även henne fullt ut tills på söndag, sen så har jag Parducci på heltid i Sjöbyn från och med imorgon och på torsdag åker Cicci och Märta till Skåne så då har jag Eulalia, Fabian, Bosse och Santo också och då är det full stalltjänst som gäller tills på lördag kväll då Madelaine tar över på söndag. TJOHO! Men det är kul ;)

Sen så har jag massor som borde göras med skolarbete också, har matte, franska och engelskaprov veckan efter lovet, blir till att sätta fart nu!

Idag blir det slappt nu på förmiddan, ska iväg på middag hos Pontus föräldrar vid 14.00 och efter det blir det Sjöbyn och rida stona, efter det träning för Ann-Margreth på Parducci med Jessica och Ralf :). Skoj!

Så där fick ni en lite uppdatering, kommer inte bli mycket dator denna vecka.. har en hund som behöver tränas dessutom!

Är jätteavundsjuk på alla som varit i Götebort på mässan :(!! Vill också.. men de finns ingen tid till det.

23/5 Drar jag till Valencia :D kommer hem sen 28/5 (eller tidigt 29/5) för att mer eller mindre direkt åka till Forshaga eftersom Fredrik tar studenten då ;). Tjoho!

Saknar min Fredrik något otroligt! Han är påväg upp till Norrland och kommer vara borta hela veckan :(. Elin är i Egypten och Malin i Florida, yey!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: marielle

va kul att ni kommer hit och hälsar på!! :D längtar! (men det får inte gå för fort innan ni kommer för då ska jag ju snart hem härifrån och det vill jag inte än haha)



hörde det gick bra med parducci igår, härligt! drömde inatt att jag myste med honom i boxen :)



puss o kram

2009-02-23 @ 17:48:05
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0