Utbildningsmässa

Imorse var ja riktigt snabb upp, stolt! Mötte upp Linus på skolan och gick till bussarna, jag blev helt ensam naturare i första bussen, tjoho! Men de gick allt bra ändå, när vi kom hem slank vi in på en föreläsning om media IT, den va rätt dötråkig men de funkade. Minglade runt lite bland montrarna (kan ju säga att de blev en del pennor!) och mötte upp Anton, pratade med lite folk och träffade på Elin A och J, åt med dom och sen var vi på en föreläsning till, betydligt intressantare! Fikade på studentpuben och åkte hem.  JAG av alla människor lyckades somna, oj oj oj.

När vi kom hem bytte vi buss, åkte ut och mockade och sen åkte vi pulka :D tjoho! Äntligen!

Efter det har inte jag gjort nåååågonting. Kollar på På spåret nu :P haha.

Resten av helgen är jag i Säffle!
Lektioner imorn, Paintball på lördag, hejja!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0