....

Jag är trött på matte, jag är trött på mig själv, ja är trött på att vara vaken, ja borde duscha, ja borde plugga mer, ja borde sova.

O ja fattar inte hur svårt det kan vara för en viss person att förstå att jag vill prata med HONOM, utan att en enda en lyssnar, ja vill kunna säga exakt vad som helst o få ett svar, som ingen annan hör, privatsamtal, hur svårt kan det vara?! Ja vill inte höra en massa tjatter i bakgrunden, ja förstår inte varför de måste vara så här..känns som om man är på samma nivå som vännerna, ja vill vara mer, är de fööör mycket begärt? Verkar som de i alla fall och de hjälper inte att bli sur heller så ja får väl grina för mig själv en stund så går de över sen, ja vägrar prata med honom OCH hans kompisar samtidigt, that's it!

För övrigt så har jag inte  gjort mycket mer än ridit Snärta, galoppera i snön och busade, jättemysigt! Och pluggat till matteprovet sen tre till nu.. får inte jag godkänt denna gången vet ja inte vad ja tar mig till!

Så är de, nu tänker jag tycka synd om mig själv och sova!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0