Fredaag

Har ont i min rygg idag, stackars mig! Började med engelska idag, vi skulle diskutera saker som vi var för och emot, blev en del heeeta diskussioner om bland annat dödsstraff, som tur var bröt Barbro..hade troligen slutat med girlfight ;P haha.
På idrotten spelade vi rundbadminton och jag, JAG av alla människor gick in med all insats och lyckades vinna över Jessica, heeel otroligt!
Sista lektionen var matten, löööveli, fick ett nytt häfte med uppgifter..har prov om två veckor, spännande säger ja! Måste verkligen bli godkänd.

Efter skolan blev de buss till säffle, jag bokade ridhuset tills imorn, ska in och rida Parducci, hoppas han går bra! Annars blir ja deprimerad. I alla fall så åkte vi till stallet efter det, red Snörti, hon var piggelinpigg! Och nu gör jag ingenting.

Under sportlovet kommer jag defenitivt vara bosatt i Tveta då jag har Cocass,Snärta och Parducci i Sjöbyn hela lovet, plus att Cicci ska bort några dagar, spännande! Jag hoppas för allt i världen att de har blivit varmare/snö tills dess..

Ikväll händer det absolut ingenting, så de så!
Ha en bra helg:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0