Helgen

Hallojjsan
Hoppas att alla har haft en bra helg! Det har i alla fall jag haft.
I lördags var jag in till ridskolan med Parducci, det gick finfint. Efter det åkte jag hem till älsklingen, är där betydligt fler helger än jag är hemma, mys på de. Vi kollade på hockeyn som inte gick jättebra och sen myste vi bara, pratade och flummade tills Fredrik somnade ;P haha. Han är söt när han sover <3. Imorse väckte Katarina oss.. man kan säga att F blev aningen irriterad haha men men det var bara att knalla upp eftersom Ronny gjort sig till och gjort gröt...
Efter frukosten åkte de till Kila men jag och älsklingen stannade hemma, var ute och gick och kollade på film.

Pontus hämtade mig runt två, va till ica och handlade för att sedan få gäster, Agge fyllde år i torsdags. Trevligt trevligt. Efter det pluggade jag lite, kommit till hälften i engelskaboken åtminstone, den börjar bli bra (läs bättre) nu.

Fredrik har åkt till Forshaga, igen, jag saknar honom redan och jag hatar att han är där.. de är bland det värsta som finns! Men det är ju inte så värst mycket att göra åt :(. Till helgen ska vi på 50-års kalas, har nästan lovat att följa med i alla fall.. tjoho för de!

- O ja blir så trött på mig själv.. jag blir alltid alltid alltid sur/grinig/rädd/ledsen, någon mysko blandning av de, när han är i Forshaga, dels för att jag inte litar på honom, fortfarande.., de är nämligen som så att de brukar festa däruppe på söndagarna och jag vet dessutom att hans ex brukar befinna sig på samma ställe och jag veeeet hur han är när han dricker, är så rädd att det ska hända igen och blir då arg på honom.. men, samtidigt vet jag ju att han måste va ha sitt eget liv också och jag kan inte påverka vad han gör när han är där speciellt mycket..Åååå vad svårt det är! Antar att jag får leva med det.. Älskar honom! -

Ska gå ner och ta en smörgås nu, sen blir det dejt med kudden!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: mullis

snyggig blogg ;D

2009-01-11 @ 22:01:39
Postat av: mullis

snyggig blogg ;D

2009-01-11 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0