Längesen!

Jaa, de var ett tag sen jag skrev, har inte haft internet hos pappa.. Men i alla fall, under helgen var jag, Emmie och Bea på sista ULK. Vi hade skojj! Bilder kommer så småningom att dyka upp på http://alhex.bilddagboken.se , bara så ni vet. Det är lite tråkigt att det var sista gången, men så är det! Nu är man i alla fall utbildad ungdomsledare, ska börja ha barnen på fredagar så nu får man börja stå i ridhuset lite också, ska bli kul faktiskt! Bra erfarenhet..

Förörvrigt så fick jag VG på biologiprovet vilket jag är väldigt nöjd med. Hoppas verkligen att jag lyckades sätta G på matten också.. Har nyss skrivit klart ett svenskarbete som inte ska vara inne förrän nästa fredag.. vad har hänt?!

Igår var jag i Sjöbyn hos Snärta. Red ut med Elin :D de var jättelängesen vi pratade så de va kuligt! Mindre roligt innan, Snärta, Eulalia och Bosse rök ihop på gången, tänk er tre schäfrar som slåss om samma ben och gör hundarna 1.65 höga och häststarka, de var så de såg ut, idioter. Slutade med att ja fick kasta en burk på Snärta för att få henne sluta sparka, de löste sig, ingen skada skedd. Ston asså!

Eulalia ska föla om 8 veckor, jag är jättenervös och längtar sjukt mycket, det är helt otroligt va fort det har gått! När jag började rida Ebba var hon bara en liten bebis själv och nu är hon 5år! Helt galet.. <3

Imorgon efter skolan ska jag till Forshaga, hoppas mest av allt på att ingen känner igen mig från helgen :). Pinsamma jag. HAH! Men de ska bli kul i alla fall :D. Börjar inte förrän 11.10 på fredag och har idrott först, funderar på att hoppa hela dagen, kanske går på matten, beror på bussar och så.

Nu ska jag snart ner till stan, kolla lite kläder och så ska jag minsann fixa en annan grej också..

Pusshejss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0