Lovet slut :I

Jahapp, då var det sista kvällen innan skolan börjar igen, jag vill verkligen inte. Visst det ska väl bli kul att träffa alla igen och ju mer de går av skoltiden, desto mindre är de kvar. Känns jättekonstigt att det redan gått 1½år av gymnasiet!

Höjdpunkter under lovet:
- Usek-middag, alltid trevligt med god mat;)
- Mini-julafton med faster, robert, farfar och kusinerna, mysigt, men kändes konstigt..
- Julstöket i nya huset :)
- Min och Fredriks halvårsdag :-*
- Julafton, jättemysig i år! Mindre stress än tidigare år.
- Mellandagsrean i Karlstad med Malin, Emelie och senare Isa och Laura
- Hann med hästarna OCH Fredrik mycket mer än vanligt!
- Nyår med de bästa!

Sen så har ja inte gjort mycket mer, jag och Linus va hyperduktiga och pluggade fysik en kväll + i kanten till oss ;)

Ja har lovat mig själv att försöka lägga ner mig ett snäpp eller två till denna terminen. Resa upp lite betyd och så vidare, ligger väl inte direkt på högsta snitt. Ska även satsa en del på Parducci, jag tror på honom bara han blir riden mer och jag vägrar ge upp, igen! Nu är det dax att de händer något. Jag ska även bli seriösare med egen träning, det är det jag tror minst på just nu men de behövs!

Upp till bevis helt enkelt ;).

Idag var jag och Parducci ute och skrittade med Jessica och Troppi, det tyckte vi va mysigt. Duktigt av mig att ta mig upp helt själv också, väldigt stolt!! Haha ;P. Han är faktiskt stor!

Nu ska jag fläta ihop mitt hår och förbereda inför skolan..
Ha de fint!
Pussar

Finaste grisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0