Nyår :)

Då var de 2009 då, skönt! För nu är allt på noll igen.
Nyår spenderades hemma hos mig, Emelie, Malin, Sara och Fredrik åt mat, skrek karaoke och hade det allmänt trevligt :). Isa, Louise och Laura tittade in en sväng också, men dom försvann innan tolvslaget.

Vid halvett-tiden kom min kära låtsasbror hem en tur också, det var väl det som hände, men de var trevligt :).

Nyår  Alex, Malin, Emelie och SaraJag, Malin, Emelie och Sara :)

Nya året började bra, har inte gjort någonting! Haha! Jätteskönt faktiskt, först idag man gick utanför dörren överhuvudtaget, har till och med varit ute med Snärta en tur i skogen :). Mysigt värre! Men usch så kallt det är.. ja saknar snön, jättemycket!!

Imorgon ska jag rida med Cicci klockan 10. (Hon fyller år ;D) Efter det blir det till att rida Misse, lovat att rida henne tills hon blir såld. Eventuellt blir det ut en tur till Parducci också! Jag hoppas på det..

Så så är det!
Ha de bra! :)
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0