Skola!

Jaa, idag var det slut på friden mjukstart med tre lektioner, varav en idrottslektion. Ja har lovat mig själv att ta skolan på allvar, hoppas det håller!
Efter skolan åkte jag med bussen ut till Östby för att rida, hej o hå! Han hade fullständigt damp, okej, ja red i skymning, men hallååå! Ingen häst som har bockat så med mig förut, de var inga serier utan enstaka hopp rätt upp. väldigt spännande, satt kvar fram tills att han gjorde ett rätt upp pch sedan slängde sig för hingsten som tittade argt på honom, tjoho och Alex flög i backen, de var hårt och min rumpa+nedre del av ryggen gör minsann ont! Men ja överlever, as usual! Och han var snäll efter det. På lördag eller söndag blir det till att rida i ridhuset, se hur de går ,)
Mycket hästprat där, sorry!

Nu väntar jag på mer snööö, varför får alla utom vi snö? =s taskigt tycker jag  i alla fall men det är inte mycket jag kan göra åt de serni..

Imorgon har jag egentligen sovmorgon eftersom Ann-Marie (!) är sjuk, hon måste vara nästintill döende för hon har aldrig varit hemma förut!! Stackarn.. men jag ska i alla fall räkna matte i skolan, Jalle ska hjälpa mig, ja fattar inte o de suger, tur att man har änglar runt sig :).

Nu ska ja faktiskt ta och sovaaa!

Men först tänker jag ägna en mening åt Madde och Carina som tog bort finaste Gina idag :( R.I.P

Natti!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0