Studiebesök

Japp, de var vi på idag, alla NV-elever. Det var det tråkigaste jag gjort med skolan tror ja! Uschamejjen. De enda som var bra va maten. Rundvandringen gick väl an, men föreläsningen, jisses va tråkigt det va eller...hon tjata i en timma, läste innantill och ja, man ville bara be om att hon skulle sluta. Till och med lärarna var uttråkade, då är de inte bra.

Stormis somnade på vägen hem, de tyckte vi var jättekul och väckte henne på massa roliga sätt, hon skvatt lika mycket varje gång. HAH! Kom hem runt två, gick hem och slängde in bilder på bilddagboken från den MYYYCKET spännande dagen -> http://alhex.bilddagboken.se

När mamma kom hem körde hon ut mig till Östby så ja red Parducci, sen hämtade pappa mig där och körde hem mig, pluggade kemi för en gångs skull, har blivit riktigt seriös känner ja, hoppas de håller i sig mer än denna veckan..
Har varit ute och gått med bondeStefan och Nitro nu också,duktigt duktigt. Fast jag ramlade xD HAHA!
Min dumma fot som viker sig, ojojoj, tur att ja inte slog ihjäl mig, nog pinsamt ändå.

Ensam hemma är ja också, hur tråkigt är inte de på en skala? :(

Imorn blir det skolan och sen Misse tror ja, money money. Haha. Hon börjar bli rolig att rida nu i alla fall :), red med Susanna och Embla igår, i mörkret :o. Haha.

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0