Torsdag minsann!

Varför skriver man blogg, egentligen? För att berätta om sitt liv för alla som egentligen inte vill veta? Eller för att komma ihåg sitt eget liv? ;)

Idag var de vilket fall som helst en helt vanlig skoldag, pluggade matte hela första håltimman. Idrotten va jättekul :D NV tjejerna och typ en estet (!) spelade fotboll och svettades på konstgräset, megaskojj, även om man har säms teknik! :P haha. Det värsta är att jag blir så oootroligt röd i fejjan när jag anstränger mig så kände mig nååågot såär uttittad efterår, men de är smällar man får ta!

Efter skolan red jag ut på Misse i mörkret, skritt, stenhårt och -10 grader, gissa om ja frööööös eller?! Jajjemän.. usch. Imorn ska ja rida Parre direkt efter skolan och efter det Snärta, hoppas det blir liiite varmare åtminstone. Efter det blir det hem til Älsklingen och bo där i helgen :) myyysigt! <3 Vi ska på 50års kalas på lördag tror ja ;P.

Det är ett litet mystiskt djur som har kommit in i min dator och kryper runt på skärmen, är inte de konstigt?

 Malins mamma hade köpt semlor till oss, gudars så snällt! o Mullis får vara med på bild bara för att hon är världens bästa Mullis! <3 LOVE U!

Jag tror minsann att jag ska ta en dusch och försöka hinna med lite matte nu.
Så ha de finfint!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mull

men fyy vilket fult kort!!

2009-01-17 @ 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0