Lördag...

- ensam Lördag. Jag är en ensam människa som hatar att bli besviken.. ja borde inte vara besviken det är mitt eget fel. Men jag ÄR besviken och det SUGER!

New Moon var superduperbra! Och efter en natt med mycket sömn inknödd emellan Malin och Amanda i dubbelsängen blev det ut på stan för att få oss lite frukost - jag var otroligt sugen på Latte vilket medförde att jag köpte en Latte som var äcklig. Tusan! Det enda som shoppades i stan var julkulor - små och jättesöta som ja ska sätta upp i mitt rum till nästa helg - pics kommer! Blev även en tur till Ikea. Köpte handdukar till Philippa. Julglas och julkulor och fyra ramar samt en lykta till mamma. Nice!
Hemfärd sedan.

Red Philippa i paddocken - hon var fin! Men underlaget var kasst så hon blev ostadig och vågade inte riktigt sträcka ut och jobba. Synd.. Marie kom också så jag pratade lite med henne.

Nu har jag varit hos Carina och ätit - gött! Och kört Coffe till Åmål. Hoppades på sällskap av någon.. men nej :(

 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0