Lördag :)

Idag var det väldigt mysigt att vakna upp :) och eftermiddan och kvällen igår var lika mysigt nästan. Var på Ikea och sen tittade vi på 2012 som hade premiär. Inte världens bästa film men den gick att se!

Halv tio var jag på ridskolan, dömde minidressyren och skrev åt Lena på vanliga klubbdressyren. Helt okej :) Blev en tur till ICA sen och vet ni vad!? Dom hade extrapris på vol-en-vent eller hur i hela friden det stavas.. var i alla fall jättelängesen vi åt det så det fick minsann bli en sån med hem! + lite mat som jag åkte hem till Skråbol och åt. Seeen så skulle jag ju då trotsa min onda rygg och rida ut på Philippa, i dressyrsadeln eftersom jag knappt kan rida lätt. Hon var PIGG, väldigt PIGG och det var inte förrän i slutet (när jag travat 4km) som hon överhuvudtaget kom på att man inte behöver springa så fort man kan. Dessutom så var det massa farliga spöken ute, i form av två araber och en tant (dam) på cykel med hund. Livshotande med andra ord :) fast jag tycker om henne ändå! Min älskade rygg är dock värre, därför har jag nu intagit soffläge hemma i Åmål. Tänkte tillbringa kvällen här och sen blir det ut i skogen igen.

Imorgon ska Malin träna, funderar på att åka med och titta lite (28:e smäller det för mig och Fjonk, Wille-träning!) och efter det blir det i så fall paddocken med Fjonk och en del pluggande skulle jag tro. Biologiprovet hänger efter mig. USCH.

Tycker om dig :) <3

Ha det fint!
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0