Nystart

I takt med en nystart i mitt liv så kör vi en nystart med bloggen.
Jag behöver skriva av mig helt enkelt.. Jag kan börja med att jag hatar att sitta ensam hemma en lördagskväll och titta på tv när det inte alls är tänkt så. Men ja, det får man leva med.

Idag har jag, Emmie och Bea varit på vår andra ungdomsledarutbildning, denna gång med SISU idrottsutbildarna, det var helt okej, men jag tycker ULK 08/09 slår allt vad ungdomsledarutbildningar heter. Denna var i alla fall i Säffle, brandstationen och fortsätter imorgon med start klockan 9.

Och jag tycker inte om att dom spelade DEN DÄR låten som betydde så mycket för mig på Dansbandskampen nu. Allt blev helt enkelt värre, ändå.

Och som sagt.. sitta ensam en lördagskväll är inte roligt :(

That's It
/ Alexandra

Årets Luciabild!
Bara för att så får ni se min Lucia-kandidats bild för Säffle Ridklubb i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0