Onsdag..

- Ensam onsdag! Tråkigt värre. Nu tittar jag på de manliga grabbarna som slår hage hos Tilde (bonde söker fru).
Idag var det först och främst mycket lätt att gå upp, ryggen var minsann bättre! Tummen upp :). MulleBulleBondeBarn hämtade mig vid 8-tiden. Skolan och nationelltprov i Svenska B stod på schemat. JÄTTEROLIGT verkligen, eller inte. Det gick dåligt, jag var trött och jag hade igen aning vad jag skulle skriva om. Inte bra. Men jag fick ihop några sidor.

Efter skolan följde jag med Malin och Amanda hem till Mull eftersom de skulle jobba med sitt projektarbete och behövde en filmare - jag. Bilresan dit var roligast. Efter myt-jobb och att jag snott Malins telefon och blivit brutalt nedslagen av ungen själv så glodde vi på datorn och sen åkte jag och Amanda hem.

Nu gör jag faktiskt inte alls mycket! Borde nog plugga biologi, men ja som sagt, jag kollar på Bonde! Och är dessutom sugen på räkost, Kavlis. Har även tittat på Bert och spelat Yatzy på datorn. Jippieyey! Och sist men inte minst, Malin, så har jag klarat upp problemet - det löste sig fint. Jag la mig :( - nästan så det känns jobbigt!

Vill även önska lycka till till Malin imorgon, det va väldigt på mycket Malin (alltså - mull, ungen, mulle-bulle-bonde-barn, yeah you name it) :) Så LYCKA TILL.

Själv ska jag till skolan imorgon och efter det ska jag nog ta och tömköra min lilla Philippa, det var längesen!

Nu bliver det en tur till Säffle/Tveta för att hämta syster.
That's It!
//Alexandra

Kommentarer
Postat av: mullbull

hahah jag överallt! bra alex du kan inte alltid vinna vet du;)

2009-11-18 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0