Skola :)

Jag är lite positiv idag, känns bra! Blev rätt lättad över beslutet att inte åka på DUS mötet idag, har så himla mycket just nu så det kändes bara rätt.

Sitter på CAD-lektion just nu, eget arbete och jag lyssnar på Milow - You don't know (http://www.youtube.com/watch?v=zdSVO8q5KWo) jag tycker om den massvis :)

Ska ut och rida Philippa efter skolan, ska rida upp till Cicci och rida i paddocken där så hon får se något annat här på jorden. Ikväll blir det kadrilj-träning. Hoppas på att alla kommer idag, blir körigt annars känner jag. Då får helt enkelt Mull och jag hoppa in och rida också. Intressant menar jag... inte.

Saknar dig, hela tiden... önskar bara att tiden kunde gå lite fortare och att det fanns lite mindre MÅSTEN hela tiden.

Så är det!
Nu får jag jobba i 20minuter till :) sen är jag FRI för idag!
Puss på det!
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0