Söndag!

Tänk, idag var andra dagen i rad som jag vaknade och var glad på :). Och det var mysigt att vakna, allting är mysigt. Hela livet är bra NU. Hjärta det.
Förutom att vakna hyffsat sen (11.00!!!!) så blev det mys fram till ett-tiden och sen så åkte jag till världens finaste Philippa och red på banan, hon va verkligen tummen upp idag! Red igenom henne ordentligt och hon var riktigt rolig att rida! Och dessutom så kändes det BRA. Vilket gjorde dagen ännu bättre. Skrittade av henne runt Högbacken, pratade lite med Cicci och Märta. Väl tillbaka i stallet tog jag in fölungarna varav det lilla Monstret (Chikita) hade dagen till ära laddad upp med en rejäl lerinpackning, tog ett tag att få henne hyffsat ren om man säger så, tur att hon är liten. Dessutom varken högg eller sparkade hon mot mig. Duktigt Monster.
Efter stallet blev det en snabbis hem (Skråbol) och byta kläder för att åka till Carina där pappa var. Tittade lite på tv och sen körde pappa hem mig (Åmål).

Nu har vi precis ätit mat och resten av kvällen blir det soffläge.
Imorgon är det måndag igen, med andra ord skola. Tråååkigt..
Efter skolan blir det nog en uteritt på Philippa med Malin och någon av hennes pållar.

You make me smile <3

//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0