Torsdag - ond torsdag...

Ryggen - check!
Armbågen - check!
Huvudet - check!
Magen - check!

Sen kan ja tyvärr inte komma på fler ställen som jag har ont på idag, tyvärr, möjligen lite i någon fot eller något.

 Somnade som en stock och vaknade som en klubbad säl full av massa konstiga drömmar. Bland annat så har jag, Jessica, Johanna, Ridskolehästarna och Fredriks ex, Elin, varit i Eqypten där även skolan och väldigt många små toaletthus låg. Men när det var min tur att gå på toa (efter att Jessica suttit där huuuur länge som helst) så kom en gubbe in och sa att jag fick gå bort till köpcentret istället för att hästarna skull få lugn och ro? Ja ni hör ju själva hur sjukt det låter. Det här var ändå en ganska nooormal dröm! :D

Jag funderar på en VARM dusch (jag fryser) och att plugga lite här hemma (biologi).

Imorgon åker vi äntligen till Karlstad för att titta på New Moon, äntligen. Lördag blir det shopping och Söndag presentera DUS för ULK:arna i Dömle, älskade Dömle, längtar verkligen (inte) tillbaka. Men jag saknar kurserna för det var fruktansvärt roligt!

Tömköra hästen och åka till ridskolan och hämta listor som ska skrivas in i datorn och lämnas på ridskolan imorn. GO ALEX! Jag är stressad...

Hejjs!
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0