Torsdag

Jaa, det är just vad det är det. Imorgon är det fredag och då SKA jag göra biologiprovet och nationellt svenska muntligt föredrag och skrivit klart en filmrecension på franska. Lycka till till mig själv. Förhoppningsvis blir eftermiddagen/kvällen betydligt mysigare :). Puss på det!

Borde egentligen vara i skolan, men hade så ont i huvudet i morse så jag struntade i att gå dit. Somnade om och sov till 11. Drömde dock mardrömmar, min stackars häst bröt benet och avlivades. Fy tusan!

Igår var det skola till halv fyra, efter det möte vid 18.00 och sen så blev det en mysig promenix och massa plugg! Ingen Fjonk :( så därför MÅSTE jag dit idag :). Fundera på att höra om vi kan vara med för Bettan på söndag, det vore roligt - får helt enkelt höra om hon kommer då.

That's it!
Nu blir det mer plugg!
// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0