Trött-Tisdag!

Imorse gick jag minsann upp innan 06.00 och körde pappa till jobbet så jag kunde ta bilen och därmed slippa GÅ till stallet med min onda rygg. Jag är förövrigt inte speciellt morgonpigg så det var ingen skönhet som "studsade" upp. Väl tillbaka hemma gick jag och la mig igen, väldigt skönt när man ligger där och lyssnar på syskonen som gör sig redo för bussen som går strax efter 7. HAHA Skadeglädje :D, det blev en väldigt mysig morgon tillslut, trots den tidiga uppgången :).

Efter en liten frukostmacka och promenix med hunden (dock inte speciellt lång pga ryggen) tog jag bilen till Philippa, red igenom henne lite lätt i paddocken, hon var trött i kroppen idag så tog det lugnt. Hem igen och äta mat och nu är jag i Åmål efter mycket om och men, det gjorde till och med ont att växla (trycka på kopplingen) och bromsa så efte nog övervägande beslutar jag härmed att inte gå till skolan och sitta på en hård stol i 1,5 timme, det funkar inte om jag ska klara av att skriva nationellt svenska imorgon.

Ska åka och hämta pappa på jobbet strax efter 4 och efter det blir det till att plugga hemma en del. Ska faktiskt göra biologiprovet på torsdag, tjoho...

Imorgon ska Philippa få vila, det kommer hon att gilla. Om jag orkar ska jag ta och pyssla lite med Monstret istället. Hon behöver det.. plutten!

That's it!
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0