Beach -10

...here I come! Ellinor i min klass fick mig att få för mig att jag skulle göra som hon, äta frukt och grönsaker.. men eftersom hon fuskar med youghurt tänker jag minsann fuska med ägg och nötter? Det borde vara lagligt.
Alexandra på diet, hahahaha!

Jag har hittills klarat av 9 timmar utan att avlida totalt, men jag är hungrig så imorgon får det bli en dubbelsallad tror jag minsann..har dessutom gjort i ordning frukost och mellanmål tills imorgon bestående av banan,melon och ananas, och jag struntar i om det är fel, för mig är det rätt för det är det enda jag tål! Så det så.

Imorgon fyller jag år, vilket innebär skola till 15.30, klänningprovning =D - jag har fått skor idag! :D:D:D min älskade mor hittade ett par söta silverfärgade i Karlstad =D. LOVE! Sen blir det en tur till hästen och efter det karlstad på möte ;) så är det!

Nu ska jag strax sova!
Pusselipuss

och ja, min förälskelse håller i sig. Illa!


Kommentarer
Postat av: stefan

på diet du?? varför?? du har fin figur!

2010-04-29 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0