Lite längesen

Hejsan hoppsan!
En tid sen jag skrev, har inte orkat med det, jobbat mycket och haft mycket att göra i skolan, idag är det dock långfredagen och jag bestämde mig för att inte plugga och inte jobba, bara göra sånt som är riktigt kul.
Med andra ord blev det en heldag med hästar!
På förmiddagen var Philip och Linnéa och hälsade på mig på ridskolan, de fick rida på Pelle en tur. Efter det red jag Texas bebis eftersom han ska säljas så småningom, behöver han ridas till lite, han gick riktigt bra faktiskt.Lilla gubben.

Efter ridhuset blev det ut till Fjonk en sväng, Catherine och Jakob skämmer bort mig totalt och mockar åt mig, inte bra. haha! Red ut en sväng med C och Korall :) red runt Sjöbyn i solen, mysigt.

Nu blir det slappa järnet hela kvällen, imorgon ska Philippa till ridskolan också ska vi till FARK o rida för Charles.
Kram!


Kommentarer
Postat av: stefan

heter hästen fjonk?

2010-04-03 @ 19:57:43
Postat av: Alex

Nej, hästen heter Philippa (Filli-fjonkan blir tillslut Fjonk;)) haha

2010-04-04 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0