Alone in the big jungle.

(Översättning: Ensam i den stora djungeln)

Happ, då har pappa åkt till Stockholm - Täby - Ingrid helt enkelt. Jag har lånat farfars bil (men jag måste då lämna in tipset på torsdag!! icke att förglömma) Jag och pappa har även handlat, sånt som jag normalt sett inte behöver för att överleva men i alla fall.. typ sånna där små juice förpackningar som man späder - ska tydligen vara miljövänligare eftersom det inte är vattnet vi är ute efter när vi importerar frukt (juice) - Checkt tänkte jag och vips så följde två stycken med hem.

Ikväll blir det grillning, syster skulle nog också komma åt detta hållet o leka med Nathalie (våran granne).

Nu har jag precis ätit en delikat måltid bestående av en färdigpaj med sallad till, inte fel. Kom Då när jag satt där ensam ute på verandan på att jag (nu när jag inte har något liv ändå..) kan köra igång storkok o göra matlådor och ta med till Eskilstune, inte helt dum tanke där! Typ pajer och sånt - smart tycker jag!

Shit, måste ge Flippsi mat!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0