Bockpremiären!!!

Woho - äntligen! Är det roligt att åka fort på grusvägarna, med radion på högsta volym och ta så många omvägar man orkar, härlig känsla! :D

Bara för att störa de stackarna som sitter på en stubbe mitt ute i skogen och väntar på att ett fint litet djur med horn ska gå förbi så man kan döda det. Vilken hobby egentligen.. Jaja. För att inte göra uppror i någon jaktsekt så ska jag sluta NU. Men ni ska veta att jag hade pratat omkull (er/dom) ändå!

Philippa fick faktiskt gå ut imorse, då vid halv sju och sen var jag och tog in henne vid halv nio, gött för tjejen att få lufta sig lite. Perfekt väder! Lite mulet och blååsigt = inte lika mycket flugor!

Själv så är jag trött som bara den.. drööööömt inatt, som vanligt å andra sidan, men att det skulle gå liftar (skidliftar - knapplifar om jag ska va noga med detaljerna) upp till en husmanskostrestaurang vid vändplan mitt i vintern? Njaej..knappast. Blev så orealistiskt att jag vaknade. För er som inte vet så ligger vändplan i slutet på en väg som går rakt upp till ett hygge 1km rakt ut i skogen och inget mer. Punkt.

Idag ska jag faktiskt försöka ta mig till ridskolan, hoppas på att Susanne är där, ska även tömköra Philippa (säkrast att inte rida ut..) och börja packa? Måste fixa på mitt CV som ska in till min coach oxå! Först får det bli sommaren med Göran eller kanske bröllopsfotografen!

Kram

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0