Dreams dreams...

Fruktansvärd natt! Började drömma att en häst i stallet bara stendog i boxen men det ville jag ju inte drömma så jag avstyr helt enkelt, vaknar tre sekunder och somnar om - vips så har jag bytt "kanal". Inatt var det allt från vampyrer, luftballonger som gick genom isen och folk drunknade, skoaffärer med Gunilla, träffade min hund, Nitro, hälsade på på skolan som gjordes om totalt.. det läskigaste var att jag svimmade i flera av de olika delarna :-s ena gången böjde jag mig ner så det käckte till i ryggen som ett pistolskott  - reste mig och bara ramlade ihop. Scaaaary!

Blev inte direkt bättre av att gå upp och åka till stallet halv sju, lite trött nu om man säger så! Var där vid elva igen och mockade tre boxar - Race och gullungen stod inne =)

Nu håller jag och syster på o väntar på att vår kladdkaka ska bli klar :D mums!

Och sist men inte minst - igår körde jag traktor MED kärra! Det ni ;)

Kram

<3

Kommentarer
Postat av: malin

Vilket stall står du i? :)

2010-08-17 @ 16:52:56
URL: http://truehorselove.soclog.se
Postat av: TrueHorseLove@soclog

Okej! :)

2010-08-18 @ 07:29:51
URL: http://TrueHorseLove.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0