Dressyrhäst?

Hej hopp!

Igår red jag på Philippa igen - kändes super - och ögat var fint som tusan så hon fick gå ut tre timmar på kvällen när det starka ljuset försvunnit... såg fint ut när hon gick in och efter att jag tvättat men inte idag inte.. värre igen! Typiskt eftersom veterinären Sofia kom på återbesök idag =( så nu blir det boxen igen och fortsatt behandling. FAN rent ut sagt! Håll tummarna att vi slipper ATG på måndag...

Eulalia red jag i paddocken igår med Philippas dressyrsadel, hon kändes faktiskt riktigt fin! Känns så tråkigt att inte kunna fortsätta rida henne i höst. Nu börjar hon ju faktiskt kännas redo att startas..
När jag skulle ta in henne hade jag dock två flaxande unghästar vid namn Square och Swing runt mig sparkandes o hoppandes, kändes ännu mindre tryggt när Face började hoppa runt också.. då känner man sig grymt liten!

Får nog blir vila för Lala idag och hoppa imorgon! Kul! :D

Och imorgon gott folk.. ska Alex köra traktor med Jacob! Det kan bli myyycket intressant, håll er ifrån Sjöbyn om ni vill vara på den säkra sidan ;).

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0