Kvällen!

Känner att mina rubriker är gryyyymma!! Inte.

Sitter i alla fall i Åmål nu, skulle vart i Tveta, men inte vidare kul att sitta där ensam i mörkret med endast en vild kanin och ett gäng ormar  som sällskap, då sitter jag hellre här halvensam! Efter kvällsstall"tjänsten" hämtade jag bror, vi åkte till Åmål och köpte pizza, inte fel inte! Har slängt mina schabrak i tvättmaskinen nu.. duktigt!

Ska till stallet redan vid halv sju-sju imorgon och fortsätta packa/städa osv. Vid 12 ska jag vara på Duse med ungdomsforum (DUS) och sen kalas hos farfar kl. 17 och sist men inte minst kräftskiva hemma!

Gott mos.

Hejs!


Tagg! Har ni sett någon sötare eller? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0