Lördag

Tiden går fort när man har roligt eller hur var det?

Har ingenting planerat idag heller, förutom hästarna. Flippsan är behandlad en gång idag redan, ser lite bättre ut tycker jag - positivt, hoppas det fortsätter åt rätt håll denna gången så det inte går tillbaka som sist.

Borstat på Apache också, ridskolans B-ponny som går med Boje på "bete". Han åker hem imorgon, vi funderar starkt på ett bad... haha.

Senare ska Eulalia få ut o springa av sig lite.. Carola undrade om jag inte skulle vara med på henne för Wille nästa lördag. Får nog fundera på saken! Vore grym kul o se hur hon beter sig!

Har tittat ut massa filmer och böcker på CDON som jag vill ha och på något vis SKA ha. =)

Nu får jag nog ta o hitta på något!

Kram!


Ponnybus i vintras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0