Onsdag!

Hejsan hoppsan!

Va jag sov braaaa utan drömmar inatt, underbart! Vaknade dock några gånger men inte en endaste liten dröm minns jag <3 Tur var väl det!

Dagen har bestått av möte möte och möööte. Var i Karlstad på DUS-dag, planering och lite möte och smått o gått! Blev lunch på Nöjes, gott. Efter det var det raka vägen hem för möte på ridskolan. Stressigt men skönt att vara igång ändå.

Cathrine har matat Philippa idag - tackolov! Jag var såklart där i morse och på kvällen (sprang två varv runt gården) innan jag hastade iväg till Åmål, så nu sitter jag här. Försökt fixa i ordning msn meeeen det fungerar inte - arg!!

Imorgon ska jag försöka tvätta en del och börja packa lite, börjar dra ihop sig! Och helgen är aaaningens stressig. Ungdomsforum + kalas för farfar på lördag + att vi ska tvätta Eulalia och Swing inför fölvisningen på söndag (mao är söndag oxå busy!)

Illa.
Dags att sätta fart Alex!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0