Torsdag

Idag fick jag gå upp tidigt, möte med min coach stod på schemat. Jag var heeelt säker på att det var på arbetsförmedlingen, men nej, hon ringde tio över tio och frågade vart jag var, bra start! Haha! Det kändes bra i alla fall, hoppas jag får behålla henne.

Blev en snabbis till stallet för att mocka efteråt, ögat har reagerat efter att hon var ute i kanske 30min igår kväll (fick inte in henne, så fort vi närmade oss utgången lättade Philippa från marken och sprang åt andra hållet) DAMP! Så är det med det, hoppas på att det går ner under dagen.

Nu ska jag och syster fortsätta mot Säffle för att äta lunch med mamma, mys!

Och för övrigt vill jag ha lite fotouppdrag så om nååågon där ute (i Säffle/Åmål med omnejd) har något vettigt att fota - hör av er på bloggen. Ska försöka lägga ut lite exempelbilder strax!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du kan få komma ich hjälpa mig med att få fina kort på mina hästar! ;)

2010-08-12 @ 12:31:43
URL: http://ulle.zoomin.se
Postat av: Sofi

Vore kul att få fina kort på Aluett och Teqila

2010-08-12 @ 16:30:03
URL: http://flikkan91.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0