Två veckor..

Om två veckor, fjorton dagar - sitter jag troligtvis i bilden påväg till Kvicksund (Eskilstuna), jag har nog varken förstått hur nära det är eller hur länge jag faktiskt ska bo borta - samtidigt som det ska bli KUL och skönt.

Behöver hinna med en hel del innan dess!

- Tandläkaren
- Arbetsförmedlingen (träffa min coach)
- Hälsa på på ridskolan (extremt viktigt!!)
- Få min häst (Philippa) frisk så att hon kan följa med <3
- Träffa kompisar! (Nästa helg kommer Johanna!!!! <3)
- Packa!
- Tvätta alla hästgrejjer som ska med.. (förstår inte hur jag ska få plats med allt!)

Yes, så är det! Kanske lika bra att sätta fart!

Kram

<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

När jag var 20 flyttade jag till Stora Sundby utanför E-tuna...jobbade med barn och hästar :-)Draumur bodde oxå där :-) Åk dit och kolla in slottet där nån gång....det var där barna bodde!

Hoppas du får kul! Kram Sofia

2010-08-09 @ 23:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0